-
-
Descriere
E timpul să folosiți presiunea și căldura în avantajul dumneavostră
”Îmi trebuie repede. Acum!”
”E deja prea târziu.”
”Normal că n-am timp.”
”Am întârziat livrarea la client.”
”Clientul este pretențios.”
”Fiecare zi mă costă o avere.”De câte ori nu v-ați întâlnit cu aceste replici? Sigur că măiestria ține de conceperea produsului, de ideea din spate, nicidecum de agenda care – din păcate – vi se impune în procesul de lucru. Viteza lumii în care trăim generează această presiune pe care o simțiți ca pe o căldură incomodă. Din fericire, există și alte metode prin care presiunea și căldura pot fi folosite. De exemplu, procesul de termoformare. E chiar simplu: în loc să se formeze stres, se livrează soluții.
Termo..ce?
Un termen care descrie crearea de piese din materiale plastice, termoformarea supune foaia de material la temperatură și presiune pentru a obține orice fel de linii și forme. Este un proces tehnologic modern care oferă o serie de avantaje: eficiența costurilor și termenelor de producție, toleranță scăzută, specificații strânse și forme detaliate.
Compozit, plexiglass, film din diverse materiale - indiferent de alegere, vă putem asigura că orice chiar este posibil.
De la orice, la oricum
Acestă tehnologie duce lucrurile chiar mai departe de ”orice”. În definitiv, ce sunteți dumneavoastră, dacă nu o persoană creativă?Un accesoriu, un mobilier, piese de design spectaculos... sigle luminoase, standuri expoziționale – orice e posibil, pentru că prin tehnologia de termoformare puteți crea oricum. Cât timp aveți o idee ce trebuie să prindă viață, noi vă putem ajuta să treceți peste piedicile tehnice care v-ar putea ține în drum.
Știți acele piese curbe pe care v-ați chinuit să le adaptați prin diverse modalități de compromis? Pentru noi sunt proiecte mici cu care ne începem diminețile.
Cereți acum o ofertă personalizată adaptată produsului de care aveți nevoie!
Designul perfect=un produs greu de confundat
Despre capacitatea de concentrare a consumatorului modern se spune că a scăzut la circa 20 de secunde. Probabil că nu este întâmplător faptul că spoturile publicitare devin tot mai scurte.Ce legătură are asta cu termoformarea? Un dulap care pare că sfidează legile gravitației, o masă care parcă a fost scoasă dintr-o poveste de Isaac Asimov sau poate o insulă de prezentare a produsului dumneavoastră care să oprească din loc orice om care o vede – toate astea sunt esențiale pentru că livrează un mesaj.
Viziunea dumneavoastră trebuie să fie tot una cu ce ajunge la client. De ce? Pentru că felul în care un design schițat este pus în perspectivă va genera tocmai acele secunde atenție, surpriză și interes care vor face diferența.
Haideți să surprindem împreună ideile care rămân!
-
galerie foto